план роботи з самоосвіти
Тема: «Нетрадиційні форми роботи в малюваннні та художній праці”
Мета:
— Сформувати у дітей технічні навички малювання.
— Познайомити дітей з різними нетрадиційними техніками малювання та художньої праці.
— Навчити створювати свій неповторний образ, в малюнках з нетрадиційного малювання використовуючи різні техніки малювання.
— Познайомити дошкільнят ближче з нетрадиційним малюванням.
— Створити оптимальні умови для творчого розвитку.
— об'єднати зусилля педагогів і батьків для творчого розвитку дошкільників.
Завдання:
— підвищити власний рівень знань шляхом вивчення необхідної літератури;
— вивчити методики, технології по нетрадиційним технікам малювання;
— створити умови для підтримки творчої активності дітей;
— підтримувати у дітей ініціативу, кмітливість, допитливість, самостійність, оцінне і критичне ставлення до світу;
— розвивати спостережливість, вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, розвивати пізнавальний інтерес дітей;
— розвивати увагу, зорову і слухову чутливість.
№ п/п | Етап | Зміст роботи | Строк | Результат/форма звітності |
1. 2. 3. 4. 5. | Організаційно-діагностичний Теоретичне вивчення проблеми Теоретичне вивчення проблеми Практична діяльність Практична діяльність Практична діяльність | Вибір та визначення теми самоосвіти. Планування роботи з темою. Підбір науково-методологічної літератури. Робота по вивченню досвіду вчених, педагогів у періодичному друці та в Інтернет сайтах. Вивчення нормативної бази. Аналіз стану навчально-виховного процесу. Знайомство, вивчення, аналіз періодичної та науково-методичної літератури. 1.Григор’єва Г.Г. Розвиток дошкільника в образотворчій діяльності / Г.Г. Григор’єва. - М. : 2000. – С. 75. 2.Підкурганна Г.Л.. Дитяча творчість. Програма та методичні рекомендації з художнього розвитку дітей дошкільного віку / Підкурганна Г.Л. // Міністерство освіти і науки України. – К., 2000. С. 68. 3.Комарова Т. Образотворча діяльність дітей в дитячому садку / Комарова Т. - М., 2006. 4. Борщ Р.М., Самойлик Д.В. Програма художньо – естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості». – Тернопіль: Мандрівець, 2013. 5.Журнал «Джміль» 2013-2019 рр. 6. Інтернет ресурси. 7.https://jmil.com.ua/rubrics/hudstudio «Прикрасимо хустку» Анкета : «Що малює ваша дитина?» Папка-пересувка « Роль малювання у житті дитини» «Осіннє дерево» «Залучення до нетрадиційної техніки малювання» Залучення батьків до створення куточка «Куточок дитячої творчості»: обладнати куточок штампами, канцелярією, зібрати природний матеріал. Розробити конспекти занять з нетрадиційних технік малювання. «Батькам про нетрадиційні техніки малювання» Візерунки на снігу «Чарівні фарби» | серпень Впродовж року Впродовж року Вересень Жовтень Жовтень Листопад Вересень- листопад Листопад Грудень Січень Лютий Лютий | Оформлення папки роботи з самоосвіти. Оформлення бібліографічного списку літератури за темою самоосвіти. Оформлення папки. Оформлення папки з підбіркою статей. Оформлення бібліографічного списку літератури за темою самоосвіти. Дидактична гра Робота з батьками Робота з батьками Конспект заняття Консультація для педагогів Створення та обладнання куточка Оформлення папки Консультація для батьків Дослідницька діяльність під час прогулянки Дидактична гра |
6. 7. | Практична діяльність Практична діяльність | «Калина» малювання тичками Консультація для батьків на тему «Малюйте разом з дітьми». «Чарівні квіти» підсумкове заняття в кінці навчального року. Створення картотеки форм нетрадиційного малювання та ігор на розвиток художньої уяви. Збір інформації для створення картотеки занять. Продовжувати огляд матеріалів літературних видавництв та Інтернет сайтів. | Березень Березень Травень Протягом літа | Конспект заняття Консультація для батьків Відкрите заняття Оформлення картотеки Оформлення папки роботи з самоосвіти. |
Немає коментарів:
Дописати коментар