Сторінки

План самоосвіти на 2023-2024 начальний рік


Зміст роботи

Термін виконання

І

Теоретичний етап

1.1

Вивчення методичної літератури з даної проблеми:

  • Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)/Науковий керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; Авт. кол-в: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В., ― К.: Видавництво, 2012. – 26 с.

  • Використання нетрадиційних технік як засіб творчого розвитку дітей дошкільного віку. Дайджест 2/Упор. Н.В. Погрібняк, А.Ф. Михайліченко. – Запоріжжя ТОВ «ЛІПС» ЛТД. 2006. –100 с.: іл. – Бібліорг.: с.99. – (Бібліотека вихователя дошкільного начального закладу). ISBN 966-8758-38-2

  • Гавріна С. та ін. Розвиваємо руки, щоб вчитися і писати і малювати. -Ярославль, 1997.

  • Григор'єва Г.Г. Розвиток дошкільника в образотворчій діяльності. - М., 2000.

  • Донін А. Введення в мистецтвознавство. - Н. Новгород, 1998.

  • Казакова Р.Г., Сайганова Т.І., Сєдова Є.М. та ін. Малювання з дітьми дошкільного віку: нетрадиційні техніки, планування, конспекти занять. - М.: Сфера, 2005.

  • Комарова Т. Образотворча діяльність дітей в дитячому садку. - М., 2006.

  • Комарова Т. Дитяче художня творчість .- М., 2005.

  • Ликова І.О. Програма художнього виховання, навчання й розвитку дітей 2-6 років «Кольорові долоньки». – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 128с.

  •  «Світ дитинства». Комплексна освітня програма для дошкільних закладів. Автор: Богуш А.М. Дошкілля. ISBN: 978-966-634-892-3. Рік видання: 2016. Кількість сторінок: 200.

  • Система естетичного виховання в дитячому садку./За ред. Н.А. Ветлугиной. - М., 1962.

  • Суботіна Л. Розвиток уяви у дітей.- Ярославль, 1998.

  • Теплов Б.М. Здібності та обдарованість. - М., 2002.

  • Утробіна К.К., Утробін Г.Ф. Захоплююче малювання методом «тичка» з дітьми. - М.: ГНОМ та Д, 2001.

Вивчення статей в журналах:

  • «Вихователь ЗДО»

  • «Дошкільне виховання»,

  • «Дитина в дитячому садку».



Протягом року








































Протягом року

ІІ

Практичний етап

2.1

  1. «Опис використання нетрадиційних технік  під час занять з малювання з дітьми  дошкільного віку» (додаток 1)

  2. «Використання нетрадиційних технік та засобів малювання в групі молодшого дошкільного віку»

Вересень

2.2

  1. «Молодші дошкільнята малюють»

  2. «Шляхи підвищення інтересу дітей до малювання»

Жовтень

2.3

  1. «Потоваришуй з олівцем»

  2. «Нетрадиційні техніки  малювання. Опис технік»

Листопад

2.4

  1. «Використання нетрадиційних технік  малювання, як розвиток дитячої творчості»

  2. «Нетрадиційні інструменти»

Грудень

2.5

  1. «Зображувальна діяльність як засіб естетичного розвитку дитини»

  2. «Казки та вірші про кольори»

Січень

2.6

  1. «Казки»

  2. «Вибираємо колір»

Лютий

2.7

  1. «Конспекти занять з використанням нетрадиційних технік малювання для дітей

молодшого дошкільного віку» (додаток 2)

  1. «Роль батьків у формуванні творчих здібностей дітей»

Березень

2.8

  1. «Нетрадиційні техніки малювання –  стимул до творчості»

  2. «Орієнтовна тематика занять для дітей молодшого дошкільного віку»

Квітень

2.9

  1. «Розвиток дитячої творчості»

  2. Семінар-практикум «Використання нетрадиційних технік малювання у роботі з дітьми дошкільного віку»

Травень

Немає коментарів:

Дописати коментар